Free Gothic & Alternative downloads for The Sims 2 & 3.
 
HomePortalMemberlistCalendarFAQGallerySearchUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

  Hey (:

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
KillerPixie
Sweetie
avatar

Posts : 67
Join date : 2010-10-01
Age : 22

PostSubject: Hey (:   Fri Oct 01, 2010 10:21 am

So hi hellokitty bunny

First off I want to say the emotion thingys are really cute. My name is Anna and I'm a 14 soon to be 15 year old girl from Australia, and yes I do go to school everyday in a kangaroo's pouch.

I love playing my guitar, I like bands like Rise Against and MCR. I've been playing Sims 2 for a while now and just started getting into the whole custom content stuff and have done a few recolors of clothes.
I'm not sure what else to say so yeah, My Little Pony <3 unicorn power.
Back to top Go down
View user profile
j'adore.
Admin of Porcelain Dolls
Admin of Porcelain Dolls
avatar

Posts : 686
Join date : 2010-06-12
Location : british isles

PostSubject: Re: Hey (:   Fri Oct 01, 2010 10:51 am

Hiyaaa Anna, welcome to MFS! (:

:O, your so lucky! I'd love to live in Australia, its so lush there! (:
Nice, I love the guitar, I tried to teach myself to play it, but, I failed -.-
Ahh cool, I've never heard of Rise Against, I'll have to check them out, but, I adoreeee MCR <3.
Awesomee, your welcome to upload any of your creations here if you want to! And, we have a CF (Creator Feedback) forum on the site, which is basically a forum where you can post your creations and we can give you feedback and advice on them before you upload them (:

And, ahahaa (; The smilies are pretty cool, us admins on the site adore adding new, cute and quirky smilies to the site. If you wanna check out which smilies have been added, check out the Updates section of the site Smile

Enjoy your time here on MFS '']

P.S - I love your avatar! Its lush (:

_________________
~ it's empty in the valley of your heart ~
Back to top Go down
View user profile
Pinkyneko
Admin of Hot Bishies~
Admin of Hot Bishies~
avatar

Posts : 646
Join date : 2010-06-12
Age : 21
Location : In your worst nightmare OuO

PostSubject: Re: Hey (:   Fri Oct 01, 2010 12:25 pm

Hiiii Anna !!
Welcome to Mfs !!!!


Have an awesome time here and post many amazing creations )if you want, ofc =]) !!

And, yesh, the smilies are really luffly~~
Cotton Candy
Back to top Go down
View user profile http://pinkyneko.deviantart.com
Steamed-Pepsi
Admin of Shiny Objects
Admin of Shiny Objects
avatar

Posts : 745
Join date : 2010-06-10
Age : 28
Location : 1337v1ll3

PostSubject: Re: Hey (:   Fri Oct 01, 2010 1:11 pm

Welcome, Anna! Smile

Hope you enjoy yourself here!

_________________
CHAWWWCLATE???.
Back to top Go down
View user profile http://www.facebook.com/katiedeegan
KillerPixie
Sweetie
avatar

Posts : 67
Join date : 2010-10-01
Age : 22

PostSubject: Re: Hey (:   Fri Oct 01, 2010 9:38 pm

Thanks, and the only way I learn guitar is through youtube Cute Bunny
Back to top Go down
View user profile
Meow
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 279
Join date : 2010-06-24
Age : 21
Location : Where the sky leads me

PostSubject: Re: Hey (:   Fri Oct 01, 2010 9:56 pm

Welcome Anna the guitar is awsome and sick bands XD don't be nervous about the site this guy will help you through it all!!! Arrow i\'m an idiot
Back to top Go down
View user profile
The_Akuma
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 306
Join date : 2010-06-12
Location : D.gray-Academy

PostSubject: Re: Hey (:   Sat Oct 02, 2010 2:33 am

Lol Meow, Heloo ^^ Welcome =3 Is that Sakura on your avvie?
Have a cupcake: cupcake!
^0^

_________________
"Hey GOD, can you feel the pain you give to me?
Kill me heavenly before I awake
Why do you torture me, just hatin' me?
Even if it's destiny, I don't run away" ~Miyavi
Back to top Go down
View user profile
KillerPixie
Sweetie
avatar

Posts : 67
Join date : 2010-10-01
Age : 22

PostSubject: Re: Hey (:   Sat Oct 02, 2010 5:04 am

Yeah, so that old guy is gonna help me awesome :ss:

YAY CUPCAKE cupcake!
Back to top Go down
View user profile
The_Akuma
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 306
Join date : 2010-06-12
Location : D.gray-Academy

PostSubject: Re: Hey (:   Sat Oct 02, 2010 8:17 am

cupcake! cupcake! cupcake! cupcake! cupcake! cupcake! cupcake! cupcake! cupcake! cupcake! cupcake! cupcake! cupcake! cupcake! cupcake! cupcake! cupcake! cupcake! cupcake! cupcake! cupcake! cupcake! cupcake! cupcake! cupcake! cupcake! cupcake! cupcake! cupcake! cupcake! cupcake! cupcake!
Cupcakes for everyone~! lol

_________________
"Hey GOD, can you feel the pain you give to me?
Kill me heavenly before I awake
Why do you torture me, just hatin' me?
Even if it's destiny, I don't run away" ~Miyavi
Back to top Go down
View user profile
Pinkyneko
Admin of Hot Bishies~
Admin of Hot Bishies~
avatar

Posts : 646
Join date : 2010-06-12
Age : 21
Location : In your worst nightmare OuO

PostSubject: Re: Hey (:   Sat Oct 02, 2010 8:48 am

Yay !! *noms cupcake*
Back to top Go down
View user profile http://pinkyneko.deviantart.com
Fran
Sugar Pie
avatar

Posts : 291
Join date : 2010-07-05
Age : 23

PostSubject: Re: Hey (:   Sat Oct 02, 2010 11:38 am

Yay cupcakes!

Welcom KillerPixie!
(Cool someone from Australia. I like to see from how diverse places people come from on here.)

(I had something else to say but I forgot. Anyways.)
Back to top Go down
View user profile
Meow
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 279
Join date : 2010-06-24
Age : 21
Location : Where the sky leads me

PostSubject: Re: Hey (:   Sat Oct 02, 2010 7:48 pm

haha thanx for the cupcake Akuma Smile like yeah I don't even watch that much anime(none to be exact)but the dude looked awsome so knowing me im like ADD!!!
And yeah the old guy will guide you (to his pants Very Happy)
Back to top Go down
View user profile
KillerPixie
Sweetie
avatar

Posts : 67
Join date : 2010-10-01
Age : 22

PostSubject: Re: Hey (:   Mon Oct 04, 2010 12:01 am

Lol, I probably won't enjoy that. But my super unicorn should protect me My Little Pony <3
Back to top Go down
View user profile
Meow
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 279
Join date : 2010-06-24
Age : 21
Location : Where the sky leads me

PostSubject: Re: Hey (:   Mon Oct 04, 2010 2:07 am

haha SUPER UNICORN ATTACK!!!!
Back to top Go down
View user profile
Steamed-Pepsi
Admin of Shiny Objects
Admin of Shiny Objects
avatar

Posts : 745
Join date : 2010-06-10
Age : 28
Location : 1337v1ll3

PostSubject: Re: Hey (:   Mon Oct 04, 2010 3:40 am

Remember to keep it on track in the New Faces forum. Smile <3

_________________
CHAWWWCLATE???.
Back to top Go down
View user profile http://www.facebook.com/katiedeegan
Sponsored content




PostSubject: Re: Hey (:   

Back to top Go down
 
Hey (:
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Asleep Pixels :: New Faces-
Jump to: